Klachtenpagina

Wij gaan er van uit dat wij er ten alle tijde uitkomen mocht u een klacht hebben.

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die hebt ervaren. Toch vragen wij je vriendelijk om de klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail of reguliere post. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Jr&Sr The Hague
contact@juniorsr.com
Plaats 9

2513AD Den Haag

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 7 werkdagen) na ontvangst beantwoorden. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting WebwinkelKeur via  https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil waar JrSr.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Close (esc)

Tijdelijke Openingsactie!

Design je eigen Maatshirt voor maar €69,95.

Claim je maatshirt

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Search

Shopping Cart

Your cart is currently empty.
Shop now